mspmaveco

Alla inlägg under juli 2011

Av ♥. ♥ - 30 juli 2011 08:47

God morgon alla bloggare! ;D

Jag tängte vissa lite bloggar!!!!!!!!!!!!!    ((msp-bloggar))


Den första bloggen är det väldigt många personer med i den heter mspower!!!

Klicka -->  http://mspower.bloggplatsen.se/

Den är super!!!!!! Ska vissa en bild på den!! ^^.

  

Det är en sååååååå snygg header!! ;D



Nästa blogg heter msparihia.blogg.se Den är super bra!!!!!!!!!!!!!

Klicka-->  http://msparishia.blogg.se/

Den är super mega bra och här kommer en bild på den!! ;D

  

Det är också en super fin header!!!!!! ;D


Här kommer en blogg till!! ^^

Den heter moviestareiece2.bloggplatsen.se!

Klicka --> http://moviestareiece2.bloggplatsen.se/

Den är bra och har också en fin header! Här kommer den:

  

Snygg!!!!! ;D


Det var nog alla bloggar som jag kunde hitta! Om du vill att din blogg ska vissa sig här ska du komentera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D


//MathildaFredrika♥


Av ♥. ♥ - 29 juli 2011 20:14

Hej alla bloggare!

Idag, tänkte jag visa er en bild

som jag gjorde på paint!

Den är ganska snygg! Hoppas ni gillar den...!

  

Den blev lite ut somad men man ser den!

Hoppas ni gillade den!

 Ses!    Hi Hi!

Av ♥. ♥ - 29 juli 2011 19:15

 


Prutt Animeringen

Vänner

Looks

Autos

Mycket Mycket starcoins

Kärlek

Filmer

Animeringar


             

Inga fler vänner

Göra slut

Hackare

Äkliga MovieStars

Aldrig går up i level

Inga StarCoins



//MathildaFredrika

Av ♥. ♥ - 29 juli 2011 14:20

Jag har hittat en liten chatt som man pratar med Datorn.. Det är ur kul!!

Klicka -->  http://www.biadesign.se/pratameddatorn/

Det är jag som är gå då... xD

Här kommer det jag har chattat♥


Datorn: Hej gå då! Har vi träffats förut?

gå då: Heej! Nej det har vi inte..

Datorn: Nej, just det.

gå då: varför bablar du så mycket?

Datorn: Därför att någon bestämde det igår.

gå då: Varför bästemde dom det igår? Jag var ju inte me!

Datorn: Nej, just det.

gå då: Men vad gillar du om filmjölk.. Du är ju en dator

Datorn: Jag vet att jag är det.

gå då: men gillar du filmjölk?

Datorn: Självklart.

gå då: vad ska vi prata om?

Datorn: Vad tror du att vi ska prata?

gå då: Om ditt stora face

Datorn: Vad roligt!

gå då: okej?

Datorn: Kan du trolla?

gå då: NEJ!

Datorn: Nej.

gå då: Du är jobig

Datorn: Jag vet att jag är det.

gå då: GUD!!!!!!!!!!

Datorn: Haha!

gå då: Vad var det som var kul?

Datorn: Inget speciellt.

gå då: okej?

Datorn: Hur många näsor har du?

gå då: en

Datorn: Ja, det har du.

gå då: Har du inte åtta näsor?

Datorn: Nej!

gå då: okej?


Knasigt vaa? ♥.♥

Älskar att den är så jobig.. xD

Kommer blogga mera lite senare!!!


//MathildaFredrika♥


Av ♥. ♥ - 29 juli 2011 13:16

Har ni sett vad som har hänt?!

Ni får apsålut inte köpa looks av varandra då förlorar den du har köpt looken av sinna kläder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!! :O

 


 

Ska vissa hur högpoängarna ser ut:

  Justin1000  Stakarn!! Har förlorat sinna kläder.. D:


   Figarinaa   Stakars henne!! Alla förlorar sinna kläder ju.. D:


   Aayla  Har i jalla fal några kläder men inte mycke.. D:


Jag fattar inte att MovieStar kan ha tagit bort alla level 2 & 5 chatt rum..

Och VIP chatt rum......  Det är såå dumt.. Jag fattar inte hur dom har lyckats förstöra allt....... Nu kan man inte köpa looks av varandra..... Det är så tråkit.. D:



En god nyhet är att jag måste hitta på ett smek namn till min msp-gubbe....

MathildaFredrika..... Hmm.... Här kommer lite alternativ:

MuffinMathilda♥

M♥F

Lilla Fredrika♥

Fluffiga Fredrika♥

M+F=♥

♥FM♥

Glad Mathilda♥

Lycklig Fredrika♥

Faffi♥

Maffi♥

Något sånt kanske..... Ni kan väl kommentera så jaa....

Så kan ni bästäma något... Eller ska jag ha någon bild?! ♥.♥


  

Fast lite mindre.....

Men ni få kommentera hellt ängkelt... Converse & Veronica också.. xD

Komentera Komentera Komentera Komentera Komentera Komentera Komentera

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



                                                  
                          // MathildaFredrika♥

Av ♥. ♥ - 29 juli 2011 08:40

Tex. Om jag går in i shoppingcenter så kommer detta upp :

När jag gått in på shoppingcenter kommer man bah in utan att välja var tex. VIP shoppingcenter, men det väljer man typ där inne ;O




  Det jag har markerat med rött står det : Kanin Shoppingcenter (8)

Orm shoppingcenter (7) Panda shoppingcenter (7) , och jag e inne  i Regnbåge Shoppingcenter. ;O Konstigt? Eller?   


/ Conwersiie..

Av ♥. ♥ - 28 juli 2011 16:24

  Det nya temat ;=)

Av ♥. ♥ - 28 juli 2011 16:22

Välkommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Va kul att just du kicka in hos oss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du?
 Moviestar! Såklart!!
 Habbo?
 Panfu.. -.-
 oloko... -.-
 Gosupermodell O.o
 Stardoll!
 smeet ;D
 Spela :)
 Spelo ;)
 Pet Shop -.O
 Kp-webben ;D
 Annat..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagen Msp:are

    

Dagens anim.

 

Svar på tal!

 

Allt möjligt!

 

Hiss & Diss

 

Dagens Outfit!

 


Ovido - Quiz & Flashcards