mspmaveco

Alla inlägg under augusti 2011

Av ♥. ♥ - 2 augusti 2011 20:11

Tjenare 

Som ni kanske vet har jag köpt en ny mun!! ;D

Här kommer i jalla fall några bilder!! ;D


Jag Före:


 


Jag efter:


 


Snyggt elr? ;)

Hoppas att ni tyckte det var snyggt!! Det kostar 800 StarCoins!!!!!!!!!!!!


Kommer blogga lite senare!!


//MathildaFedrika♥


Av ♥. ♥ - 2 augusti 2011 20:02

     Grönan<33 Loveee♥ Ska dit Lördag lr söndag    Ha det bra <3 (:

Av ♥. ♥ - 2 augusti 2011 19:53

Hihi, aa ny film skulle vara gulligt om du kunde se den (:

  Thx <3 // Conversiiiee...

Av ♥. ♥ - 2 augusti 2011 19:46

Hehe...Skulle ta en bild med animeringen Jump. Blev en ganska knasig bild faktiskt   

Kolla själv ;I

   Nytt inlägg om några minuter ;) // Conversiiieee....

;D

Av ♥. ♥ - 2 augusti 2011 19:45

Tjenare Blogg-Läsare!!

Jag tängte lägga up lite snack och lite sont!! :)

Här kommer ett mail som jag skicka till en kompis! ^^

Sött elr?

Jag skickade det till några av mina kompisar och jag fick två saker tillbaka! ;)

Gullig komentar!!!

Och det var en som burgade chatta me mig! <3



Ooo... Nej!!

Det gick inte att ladda up!! D:

ååååååååååååååååååååååååååååååå

Hon skrev typ så här:

GUD VA SNÄLLT AV DIG ATT SKRIVA SÅ!!!!! <3


Snällt vaa???

Om du klickar på denna längk kommer du att få ett gott skratt!!!!! ;D

http://mlb.jibjab.com/view/FKT8HQJCgrn1RmcM 

Hur roligt som hälst!!!!!!!!!!!!!! :D

Jaja........


//MathildaFredrika♥




Presentation


Va kul att just du kicka in hos oss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du?
 Moviestar! Såklart!!
 Habbo?
 Panfu.. -.-
 oloko... -.-
 Gosupermodell O.o
 Stardoll!
 smeet ;D
 Spela :)
 Spelo ;)
 Pet Shop -.O
 Kp-webben ;D
 Annat..

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagen Msp:are

    

Dagens anim.

 

Svar på tal!

 

Allt möjligt!

 

Hiss & Diss

 

Dagens Outfit!

 


Ovido - Quiz & Flashcards