mspmaveco

Alla inlägg den 21 september 2011

Av ♥. ♥ - 21 september 2011 17:49

Tjenna Mitt Benna Bloggen.. ^^

Jag tängte vissa några saker från blingee som jag har gjort.. (:

Jag kan väl göra sånna av Selena Gomez.. Ja..

Blingee

Glitter Graphics

Blingee

Såja.... Det var väl alla.... (:


//MathildaFredrika

Av ♥. ♥ - 21 september 2011 16:52

Har hittat ett litet *test* på msp.. ((Frorum))


[X] Du har en pojkvän.
[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[X] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[X] Du klär dig som du vill.
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[X] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.

Det var Testet.....

Gör ett eget teset i * Fråga Mig* och då kan jag svara på dina frågor ^^ 

OBS..   Skriv högst up:    Test till MathildaFredrika 


//MathildaFredrika (:

Av ♥. ♥ - 21 september 2011 15:57

Jag har sätt lite roliga saker på msp & hemsidor som jag tängte vissa er.. (:

(( Gjorde lite från piZap.com ))

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />


Okej.. Jag årkar int göra mera nuee.... -.-

Aja.. Vi ses bloggen ^^


//MathildaFredrika (:

Av ♥. ♥ - 21 september 2011 15:14

Tjenna Bloggen.. Hur mår ni?

Jag tängte bara vissa en sak som är nytt.. (:


Hela Msp är ju nytt...

Och om man vill se det nya först går man in på..

http://moviestarplanet.dk/

Alltså på Danske ^^ Msp... (:

Ska gööra ett nytt inlägg snart... (;


//MathildaFredrika <´333

Presentation


Va kul att just du kicka in hos oss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du?
 Moviestar! Såklart!!
 Habbo?
 Panfu.. -.-
 oloko... -.-
 Gosupermodell O.o
 Stardoll!
 smeet ;D
 Spela :)
 Spelo ;)
 Pet Shop -.O
 Kp-webben ;D
 Annat..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagen Msp:are

    

Dagens anim.

 

Svar på tal!

 

Allt möjligt!

 

Hiss & Diss

 

Dagens Outfit!

 


Ovido - Quiz & Flashcards