mspmaveco

Alla inlägg den 23 september 2011

Av ♥. ♥ - 23 september 2011 15:13

Ni vet ju MathildaFredrika.. Hon visar ju bilder

på Selena Gomez, som hon har gjort på Blingee.com

Jag ville bara visa en bild jag gjorde på blingee med henne i..

Glitter Graphics

Snygg elr..?

Jag tänkte.. Att det snart är höst!!

Aja.. ses..

// Veronica!!


Av ♥. ♥ - 23 september 2011 14:21

Hejj alla bloggläsare..

Jag och MathildaFredrika ska till hennes land..

((Veronica och MathildaFredrika))

Och då kanske det blir lite svårt att blogga,

men vi ska försöka.. Men iallafall, Jusst nu sitter jag

hema hos MathildaFredrika, och spelar dator.

Men jag tänkte visa en bild.

Animated Picture

Cool.. Va? Va? Va?

Gjorde den på blingee.com

Man kan göra jätte många coola saker..

Aja.. Bloggar mera sen..

Ses.. // Veronica   

Presentation


Va kul att just du kicka in hos oss!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad spelar du?
 Moviestar! Såklart!!
 Habbo?
 Panfu.. -.-
 oloko... -.-
 Gosupermodell O.o
 Stardoll!
 smeet ;D
 Spela :)
 Spelo ;)
 Pet Shop -.O
 Kp-webben ;D
 Annat..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagen Msp:are

    

Dagens anim.

 

Svar på tal!

 

Allt möjligt!

 

Hiss & Diss

 

Dagens Outfit!

 


Ovido - Quiz & Flashcards